پرداخت کامل غرامت‌ سال گذشته کشاورزان کرمانشاه

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه از پرداخت کامل غرامت‌ کشاورزان استان در سال زراعی گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 21 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،فرشاد صابری ، با بیان اینکه در سال زراعی جاری حدود 210 هزار هکتار از اراضی زراعی استان تحت پوشش بیمه رفته‌، اظهار کرد: در سال زراعی گذشته حدود 120 هزار هکتار از اراضی زراعی استان تحت پوشش بیمه بود.

صابری با اشاره به اینکه قریب 450 هزار هکتار از اراضی زراعی استان قابلیت تحت پوشش بیمه رفتن دارند، افزود: تقریبا نیمی از اراضی دیم استان زیر پوشش بیمه رفته‌ است.

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه  با اشاره به در دست اقدام بودن برآورد خسارت وارد شده به زارعان در سال زراعی جاری، افزود: با توجه به به تعویق بارندگی‌های پاییزه در استان، ابتدا پیش بینی می‌‌شد خسارت زیادی به اراضی زراعی استان وارد آمده باشد، اما به نظر می‌رسد بارندگی‌های خوب فصل بهار این کمبود ها را تا حدی جبران کرده باشد، با این حال تاکنون هیچ برآوردی از خسارت احتمالی وارده به زراعت‌ استان اکنون انجام نگرفته است.
 
وی ادامه داد: برآورد خسارتها از اراضی زراعی استان  تا پایان سال زراعی جاری و در مهر ماه به طول خواهد انجامید.

به گفته مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه امسال حدود دو هزار هکتار از باغات استان نیز زیر پوشش بیمه رفته‌ که برآوردخسارت ها با توجه به ادامه دار بودن برداشت‌ محصولات باغی تا آذرماه به تعویق خواهد افتاد.

صابری در ادامه با بیان اینکه تمامی خسارت‌های سال گذشته کشاورزان پرداخت شده، افزود: مجموع غرامتی که باید به زارعان، باغداران و دامداران پرداخت می‌شد 52 میلیارد ریال بوده که همه این غرامت‌ها پرداخت شده است.

صابری با بیان اینکه قریب پنج هزار نفر از کشاورزان سال گذشته مشمول دریافت غرامت بودند، تصریح کرد: پرداخت غرامت های کشاورزی سال گذشته تا 21 اردیبهشت ماه امسال به طول انجامید.


 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار